sha

Hej ;)
sitter typ och sminkar mig just nu ,
och lyssnar på musik.
Iallafall , ska till skolan , fast jag vill inte för att jaag mår sjukt dåligt
vill va hemma o kolla på MTV hela dagen >;
Jag skulle igentligen träffa Nathalie idag, vi skulle färga mitt hår , (mööörkbrunt)
eftersom det blivit sol blekt hähä,
Sjuukt länge sen vi gjorde nånting, Vi var typ mest med varandra början av vintern typ..eller november, oktober,december.. när vi piercade tungan o naveln o typ satt
i mitt badkar i 1 timme för att färga håret på varandra sen så hade vi varit där för länge
o vi kunde typ inte andas av all färg lukt   hahahahah finns mycket att säga ;)
, iii misss u<3
<3
Men nu ska jag typ .. jag vet inte.. sminka mig ;s
kanske dra till skolan
puss
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0