fuckin snö

hejsan :D


Fan de har ju snöat i dag!!!*Deprimerad*

aja men först har jag städat! duktiga jag (vilket innebär att slänga in alla kläder i garderoben ;)  )
sen har jag pluggat so -.- trååk men de gick bra.
efter det så åkte jag till odenplan med steffi för vi skulle dansa :) de e en skum kille där som stirrar hela tiden ,konstigt, men de e läskigt. hahah jag och steffi har värsta planerna på vad man kan göra för att få honnom o sluta XD ni vill inte veta ;)
Jag plattade håret innan jag åkte och de blev skit platt men när jag kom dit så var de lockigt som fan ;s

När jag kom hem så fick man ju lite beröm för att man hade städat :D *stolt*
aja Nu ska jag kolla runt lite på fb sen blire sova de e ju fan skola i morron -.-'

puss på er

//Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0