.

Hej ;)
Alle typ hackade våran blogg ..
såå kunde inte lösenordet hahah
men nu vet jag iallafall såå ..
Aja de är torsdag , awesome för vi har studiedag ;)
Har typ varit hemma hela dagen .. är typ fortfarande sjuk , eller har sjukt ont i huvet ..
alltså vad jag inte pallar skolan imorn,
och den här bloggen dampar upp sig så man kan inte lägga upp musik heller.. awesome..eller ?
Iallafall , är helt beroende av den här låten
http://www.youtube.com/watch?v=VQJGFFNmqC0&feature=channel_video_title
Hm , sitter och snackar med Alle, Ad och Marcus på skype hehe
dom kör 60 raid hhahaa . men jag pallar ente för det är fetttt tråk ;)
Aja , laddar upp lite bilder iallafall..
Juste , har fått min mobil nu eller, den är inte spärrad längre så
kaaan ringa och smsa igen :D
Jag igår ;)
Jag och Nathalie i skolan,
igår typ :p
Jag och Nathalie för några månader sen,
(hade tungpiercing då)
Pusspåer
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0