jag e så grymt bra på att komma på rubriker!

JAAAA


hahah i dah har de hänt ganska mycket.. eller inte
okej men på morgonen hade vi gympa och seriöst de e det roligaste av alla ämnena:D men vi hade uppvärmning och sedan körde vi lekar  och de var kaos! haha och andreaskastade bollen bara på mig! konstig typ

men sen så var de ju lunch efter de gick vi till taleb och köppte godis och sedan drog vi ner te skutan ( jag o steff )
vi körde kort och lite annat

sen hade vi so och de var chill :) vi hade vekarie som sa att vi skulle repetera allt vi hade pratat med fredrik om men då bara drog typ alla XD

sen så hade vi HK vi gjorde pirogen jag och hanna blev klara först och hon sa att dom var perfekta! Yes box

när vi skulle hem så gick jag med shan amar och andreas fast han hade cykel så jag fick skjuss en bit , men sen så drog amar och andreas bara hahah

nu e jag hemma och mamma oxå men de e bara för att hunden e sjuk och jag tänker inte gå och plocka skit hahah!





//Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0